Jobb

Godmorgon :) Eller ja.. Jag gick upp vid nio.. Men jag har varit ute och sprungit och nu fixar jag mig och sen är det jobb som står på schemat. Det blir nog kul. Idag blir det bara tre timmar tror jag, imorgon är jag ledig och på Onsdag blir det också bara någon timma.. Men ja, helt ärligt, jag får inte betalt för det här jobbet utan jag gör det för att kunna bli "diplomerad gymnasieekonom" fint ord va? Hur som helst, hon som är min handedare tycker att jag inte ska behöva jobba så mycket då.. Jag skulle egentligen ha fått betalt, och då hade det ju varit en annan sak typ. Jaja, jag tycker det ska bli kul i alla fall, se vad det är jag går för linje egentligen, haha.

Just nu är jag själv så jag poppar på här hemma och dansar omkring som en annan galning.. Men det får man göra när man är själv;)


Kommentarer
Postat av: Janne

Du måste bara skriva mer om jobbet. Ja när du vet vad det handlar om vill säga :)

2009-06-08 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0