Hallåå

Hallå :) Hur är läget? Med mig är det i alla fall bara bra, lite trött bara. Igår jobbade jag som vanligt, eller jag fick sluta klockan två och det var rätt skönt. Så jag gick hem och tänkte ta en dusch innan Emil skulle komma igen och när jag kommer hem så är allting undanplockat, all disk och allt i mitt rum! Har man världens bästa kille eller? Absolut! När han kom sen då så mös vi lite innan vi gjorde middag och åt den framför tv:n, som vanligt. Vi tänkte att vi skulle gå till Emil efter middagen men det regnade så jäkla mycket så vi väntade till typ 11 eller någonting, haha. Och stackaren som skulle upp klockan 6 imorse...

Jag börjar snart jobba, eller jag börjar klockan 3 så nu ska jag äta lite lunch och fotsätta med städningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0