Läggdags :)

Ciao :) Nu är det snart läggdags för min del, skönt med en inte allt för sen kväll ikväll. Imorgon börjar jag jobba vid ett eller någonting, hon skulle ringa när jag skulle börja. Men efter ett i alla fall. Jag tänkte fara ut på en joggingrunda på morgonen om det inte spöregnar, annars far jag väl på kvällen istället :)

Det blev så att jag var med Emil idag:)  Behöver jag säga att vi hade det jätte mysigt? Massage fick jag i alla fall, så nu känns min rygg och min lilla axel mycket bättre igen.. Det är himla skönt att vi kan ha jätte kul med varandra utan att behöva hitta på någonting..  Vi bara myser på och tar hand om varandra.. Perfekt helt enkelt! :)

Nu ska jag lägga mig :) Godnatt!




Leave them burning and then youre gone....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0