Bättre sent än aldrig

Någon som tycker jag blivit dålig på att uppdatera? Haha.. Jag har gjort en massa annat bara, som typ varit med Emil, det kunde ni inte gissa va? ;) Men jag kan dra min helg för er nu ändå, säkert jätte intressant!

I fredags åkte jag till skolan för att ha en lektion, Idrott. Den började klockan två, jag var där halv elva så jag drog omkring på stan och shoppade kanske liiite för mycket, men sånt händer! Sen på idrotten skulle vi ha "höga äventyret" en jäkla hinderbana 12 meter upp i luften, jag fet bangade och for ut och sprang med Sven istället. Jag höll på att dö, rätt pinsamt då han verkade tycka att det var rätt chill :P Men jag hann i alla fall med 3 bussen och när jag kom hem eller på kvällen så var jag med Emil :) Vi for och grillade med hans kompisar, det var mysigt! Sen åkte vi hem till honom och bara mös på och Anna-Sara kom i säng halv 4 och gick upp halv 9 på lördagmorgon! Inte utvilad!

Lördagen började med en städdag som mamma tvingade oss att vara med på, jag dammsög hela jäkla huset, fixade mitt rum + att jag bakade bröd! Och sen kom Emil... Eller, nej, han hjälpte till med brödet han lär sig, sakta men säkert! Jag minns knappt vad vi gjorde i lördags.. Vi åt hemma hos honom, jo vi gick och hyrde en film 10 minuter innan de stängde, Changeling eller hur det nu stavas. Asså, den var ju bra, men man måste nog sätta sig in i den för att den ska vara riktigt bra, vilket vi då inte gjorde. Jag små sov som vanligt.. Blev himlans sent den natten också...

Igåååår.... Morsdag! Vi hade middag här, förutm vi då så var det mormor och morfar och Mickes mamma och pappa. Vi åt jätte god mat och skålade för Mammorna och de blivande mammorna, jag och AM då :) Haha;) Vet ni vad jag gjorde sen då?? Jag var med Emil.. Vi var hemma hos honom och packade, han åker till Polen idag. Typiskt killar att packa sista dagen.. Han ska vara borta i 5 dagar, kommer alltså hem på fredag, jag längtar redan!:)

OCH IDAG SKA JAG SPRINA EN MIL!!

Här kommer en massa bilder :)

Man blir grymt ful då man tar kort på sig själv underifrån


Prövade en jätte fin klänning, men det blev ett par skitsnygga skor istället, visar dem sen :)


Ett linne jag köpte


Jag och syrran


Mamma och Micke :)


Och en till bild på mitt nya favvolinne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0