En uppdatering

Ojojoj, vad dålig jag är på att skriva.. Emils fel helt enkelt ;) Jaaa, nämen i veckan har jag jobbat, finns väl inte så mycket att säga om det, jobbjobbjobb. I fredags hade AnnaMaria sin avslutning så då firade vi det med lunch nere på centrum, det var jätte mysigt. Sen på kvällen åkte mamma till Gotland och jag blev själv här hemma, det är himla skönt, fast ändå jag saknar henne. Men hon kommer ju hem på Torsdag :) När alla hade åkt var jag med Emil, det blev en lugn kväll och det var ändå rätt skönt. Dock kom vi på där vid 1 på natten att vi skulle göra en kladdkaka, sagt och gjort! Underbart! Sen somnade jag i soffan som vanligt och vid 4 tog vi oss upp till sängen.

När vi vaknade så gick vi ner och handlade till våran typ frukost, rätt sena frukost. Set blev äggröra med bacon, fruktsallad, youghurt och varmakoppen som vi åt medan vi såg på White Chiks. Sen mös vi bara på rätt länge tills vi skulle åka till Idafors, jag tror då det hette så, jag och namn liksom.. Vi åkte i alla fall dit vi åkte och var med Leo och Decci :) Det var himla kul och mysigt. . Vi, eller de, grillade fläskfilé och grönsaker också åt vi potatissallad till det, super! Bortsett från att jag fortfarande har svårt att tugga så var det hur jäkla bra som helst! Haha, jag hade ju tagit med mig youghurt som jag tog fram och åt sen. Jaja, kul var det, men idag mår jag mindre bra..

I fredags...


Sötsyster på Centrum


Jag tog pannkakor :D


Deras söta lilla katt :)


Hmm.. En bild som bara blev.. Emil och Leo


Den fina ringen jag fick av min söta Emil :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Mums med plättar ;)

2009-06-17 @ 15:56:26
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0