Ännu en heelt vanlig dag..

Halloj :) Har ni haft en bra helg? Det har jag :) En super helg faktiskt! Jag har pluggat en massa men jag har hunnit med att vara med en kompis och bara vila upp mig. Det har varit sååå skönt! Idag var det ju skola igen. Det hände inte direkt någonting speciellt. Det kom en kille och föreläste för oss, bästa föreläsaren någonsin tycker jag! Visst, det finns de som uttrycker sig bättre och så vidare, men han fick verkligen fram det han skulle säga och jag kände verkligen att jag ville börja ja. Jag vet inte. Haha. Men börja "förbereda" mig för livet efter skolan. Det verkliga livet som våran ekonomilärare ständigt säger.
Ja. Det är så mycket jag skulle vilja skriva om, och berätta om men jag kan bara inte göra det just nu. Jag känner att jag skriver så tråkiga saker, och egentligen gör jag mer än det jag skriver. Men just nu kan jag inte skriva mer. Jag är helt säker på att någon skulle missförstå och det här är det bästa som hänt mig på länge så jag tänker inte förstöra det. Så.. Håll ut kära vänner :)




Ja, ibland känner man så mycket men kan inte förklara. Jag kan inte förklara mina känslor på ett bra sätt. Men jag känner igen mig i den här låten dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0