Best you never had.

Såklart, när det börjar kännas så där riktigt bra då är det någonting som ska bli fel. Eller fel och fel. Men det känns som att när jag väl bestämt mig nu för vad jag vill och är jätte nöjd och glad över det här beslutet ja då kommer de gammla "spökena" tillbaks. Vad ska jag säga egentligen. För bara någon vecka sen så hade jag nog blivit överglad på en gång, jag vet inte varför jag skulle ha blivit det egentligen, jag vet ju att du inte menar någonting speciellt med vad du säger till mig, men jag vet att jag skulle ha blivit såå glad.. Men inte nu längre, nu har jag hittat någonting bättre, jag mår bra nu och jag vill att det ska fortsätta såhär och jag behöver inte dig för att må bra, så är det bara. Och för att slå till med det nyafunna självförtroendet så är jag nog det bästa som du aldrig kommer ha. Så.. Tack men nej tack.


Kommentarer
Postat av: Janne

Det här är det bästa hitills som jag har läst på din blogg:

"Och för att slå till med det nyafunna självförtroendet så är jag nog det bästa som du aldrig kommer ha."

2009-03-11 @ 22:35:56
Postat av: leah

dagens fråga i min blogg är: Har du en sexleksak?

Tycker du att det är okej att leka med sig själv?

svara gärna om du har lust/tid :)

2009-03-12 @ 22:56:29
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0