Efterlängtad helg

Äntligen helg. Som jag har längtat, ni kan inte förstå!! Jag är helt slut och ikväll ska jag bara vila så att jag är pigg och glad imorgon ;) Nu sitter jag och ser Mamma Mia för vad, 5e gången? Jag ska snart äta lite glass med sirap, men jag sitter såå skönt nu så jag okar inte ställa mig upp ;)

Idag hr jag varit i skolan igen. Först ut på schemat var dans, kul som vanligt. Vi övade inför dansupvisningen den 29:e april om någon vill komma och se :) Sen så hade jag mitt jäkligt långa hål, då gick jag, Hannah och Jannie på stan och sen gick vi och åt Risgrynsgröt :) Efter lunchen hade vi matte och sen Idrott. På idrotten hade vi kondition och skulle ut och springa, kul när det är slaskigt och äckligt!! Huuh!! Men det var ändå kul, vi pratade på som vanligt hela vägen :)

Och nu är jag ensamen hemma, heeela helgen. Det ska bli rätt så skönt. Så känns det alltid de t vå första timmarna.. Men imorgon ska jag vara med en kompis heela dagen och det ska bli så kul :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag såg dej när du hade köpt glass. Haha! :-)

2009-03-20 @ 22:15:08
URL: http://blabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0