En hemma dag..

Tudeluu! Idag är jag hemma, typ sjuk. Ja, visst låter det slött med "typ sjuk", men jag är inte riktigt sjuk, alltså ingen sjukdom direkt. Men jag var ändå tvungen att stanna hemma idag för att jag sovit så dåligt och allt annat, jag har skrivit det förut. Jag blir helt knäpp när jag inte sover. Nu var det ju inte så att jag satt uppe hur länge som helst, jag gick och la mig typ vid 10, men jag kunde bara inte sova. Och så kom den där känslan ni vet, man blir bara mer och mer stressad för att man inte kan sova och då blir det bara ännu svårare att somna. Det som är bra med att jag är hemma idag är att jag fått bort så mycket plugg som jag inte kunnat göra i skolan. Det går bara inte att göra vissa saker i skolan. Man går på lektioner och de öser över en arbete som man inte hinner med på lektionerna så det måste man ta hem, men man har redan massor med annat som ska göras... Huh!! Det är ganska mycket att göra nu..

Så nu har jag gjort bort ett PM som ska in imorgon, jag har skrivit jobbansökningar och jag har börjat skriva på min Svenska redovisning :) Nu har jag tänt lite ljus och tagit lite fika så att det blir lite roligare att plugga. Eller lite mysigare i alla fall. Nu ska jag fortsätta med pluggandet :)

Tjingeling :)



Kommentarer
Postat av: Janne

Hemma utan att vara sjuk!!!

Ja Ja ingen kommentar.

Nu ar det 23 grader sa kladsel ar tshirt jeans och sandaler :)

Vi njuter av varmen tillsammans med El och Bruce i Nya Zealand. Vi hors om nagra veckor.

2009-03-20 @ 04:24:13
Postat av: Janne

Hemma utan att vara sjuk!!!!!

Ja ja ingen kommentar!

I dag ar det 23 plusgrader sa kladsel ar jeans, tshirt och sandaler. Vi njuter av solen tillsammans med El & Bruce. Vi ar i Nya Zealand alltsa. Ska snart traffa Asa och hennes familj. Vi hors om nagra veckor.

2009-03-23 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0