En liten uppdatering :)

Hellu! Hur är det? :) Nu ska jag ner på byn och köpa tugg och träffa en kompis :) Är i stort behov av tugg känner jag :) Jag har blivit helt besatt, måste ha det hela tiden! Hmm, tror att det är Hannah och Jannie som ligger bakom detta beroende ;) Haha. Jaa, gud ja, snart börjar skolan. Känner mig inte riktigt redo för det, mentalt. Fast det ska ändå bli roligt att komma tillbaka. Jag har längtat lite faktiskt, jobbigt att erkänna. Kan lika gärna säga att jag inte är riktigt normal på en gång. Idag har jag pratat med pappa och jag ska nog dit på påsklovet, jag längtar!! Ojoj, nu måste jag gå :) Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: jessica

kul att du kanske kommer på lovet:) Vilken vecka har ni lov?

2009-03-08 @ 17:13:13
URL: http://jesssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0