Godmorgon

"Jag förtjänar faktiskt något bättre
Jag lovar, jag kan fixa vem jag vill"

- Veronica Maggio i låten Nöjd?

Förstår inte riktigt varför jag vaknar så tidigt, jämnt! Jag vaknade typ halv 8 eller någonting, medan resten av världen sover till vad? 12? Flera timmar i ensamhet vill säga.. Men Ludde är ju här nu, han uppskattar i alla fall mitt sällskap :) Jäklar vilken runda vi var på igår jag och Ludde. Vi var ute i över en timma och båda var helt slut när vi kom hem igen. Men jag ställde mig ändå och gjorde fruktsallad och det var helt fab! Ja, och sen sov jag.. Idag ska jag och mamma ner på banken för jag ska se om jag kan spara på något bättre sätt än att bara ha pengarna på ett bankkonto. Typ fonder och sånt alltså.. :) Jag känner mig rätt duktig. Sen ska jag nog plugga, Ja, vi har prov direkt efter lovet. Eh? Elakt?
- Då tar vi provet torsdag efter lovet då!
Men gah? Lov = vila från skolan?? Eller? Tydligen inte. Jag måste ha missförstått det där med lov.


Ibland undrar jag om jag är helt blåst eller om det är du som bara är konstig.. Kanske är det båda?

Jag och ludde ligger i min säng och bloggar.. Myspys


Kommentarer
Postat av: Janne

Dagens dummaste: Du och sockerfasta!!!!

Gissa vad? Det går att läsa din blogg även när man är på tjänsteresa i Algeriet:)

2009-03-02 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0