Happis ;)

Idag har vi varit i Happis med klassen på UF-mässan. Det var kul, fast vi var inte så länge på mässan, vi gick på IKEA och så gick vi i massor av andra affärer, men det blrv ingen shopping för mig. Jag är lite low on cash typ, men imorgon (?) så kommer det nog :)

Ikea :) och Hannah också :)



Det var inte gott om trottoarer eller gångvägar så vi valde e4:an helt enkelt..


Fina toaletter :) Lite små bara.. Hmm.. Vad gör jag med armen?




well.. min outfit, trååkig. Jag ville ha min skinnjacka, jeansleggings och min randiga tröja. Men det blev täckjacka istället, varför? Jo det var -25 i morse?? Sjukt!


Nu är det sovdags för mig :) Kram och godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj så kul att vara på ikea !!! :D

2009-03-30 @ 20:50:58
URL: http://emmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0