Hellu

Hej. Dålig uppdatering va? Jag har haft så mycket i skolan, men nu är det mesta fixat. Men det kommer bli en jobbig vecka nästa vecka också, usch. Så man kan väl säga att det enda jag gjort i veckan är att jag har pluggat så det har inte varit så mycket att skriva om egentligen. Jag har varit med en kompis också ;) Varje dag :)
Idag vet jag inte om det händer så mycket, jag ska kanske träffa Britta, jag hoppas det för det känns längesen... Sen så ska jag såklart plugga, ja jag är pluggis. Men det är så jäkla mycket att göra jag vet inte riktigt när jag ska göra det annars. Så japp, plugga på en lördag?! Nu ska jag äta lite, det var ju därför jag vaknade så tidigt. Hmm, jag är jätte hungrig. Sen ska jag nog sova lite till ;)


Lite kläder :) En rätt nya tröja från Gina och mina jeansleggings :)


Och igår. Grå tröja från Indiska och min sjal från HM :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0