Jag har varit så trött idag ..

Hejsan! Haft en bra dag? Jag har haft en rätt bra dag, men jag har varit sååå trött! Så efter första lektionen så gick vi till uppehållsrummet och sov, jag sov i alla fall. Det var så skönt. Sen gick vi och åt lunch, korv och makaroner. Vi åt lunch rätt länge och surrade på som vanligt :) Det går som inte att återberätta det roliga.. Synd för det är verkligen kul ;) Efter lunchen hade vi svenska och lyssnade på redovisningar, alla var så duktiga :) Jag ska redovisa nästa vecka, jag är rätt nervös. Sen slutade vi typ vid ett och nu är jag hemma efter att ha sovit en till timme på bussen. Guud, vad jag sover. :)

Nu ska jag skriva en recension på engelska och sen kommer Josef hit. Jag hoppas han köper med sig godis, för jag är verkligen sååå sugen så att jag tror jag dör. HoppasHoppasHoppas.


Här är min nya blus :) Visst är den söt, speciellt till mina jeansshorts tror jag :D



För dig ; Dry your eyes - The Streets


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0