Lista :)

Snodde en lista av britta :) - Intesnabast.blogg.se

Hur gammal är du om fem år? 22, ska fylla 23
Vem var den sista du träffade? Josef
Hur lång är du? 157-158 tror jag ..
Vilken är den senaste filmen du sett? Ser mamma mia nu :)
Vem ringde senast? Mamma :)
Hur löd ditt senaste sms och till vem?  Jag saknar dig..
Vad är helgens planer? Myskväll ikväll :)
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Väldigt skilda vill jag säga.
När såg du senast din mamma? Igår kväll klockan halv 7.
När vaknade du idag? Halv 8?
Vad skrämde dig om natten som barn? Allt typ.
Vem fick dig verkligen att skratta senast? Hannah och Jannie
Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej? Ja?
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar .
Sover du med eller utan kläder på dig? Nej det gör jag väl inte, förutom min skit fula älsklingströja.
Hur många kuddar har du i sängen? 7?
Har du någon gång spytt på någon? Jo.. När vi åkte gotlandsfärgan spydde jag ner en stackars man..
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skorskorskor
Vilken är din favoritglass? Twister
Tycker du om kaffe? Ibland
Vad dricker du till frukost? choklad och juice
Sover du på någon särskild sida? längst upp i högra hörnet av sängen. Alltid gjort och kommer alltid göra.
Kan du spela poker? Nej det kan jag inte .
Tycker du om att mysa? Mys är det bästa!
Är du beroendemänniska? Yes.
Har du någonsin åkt ambulans? Japps
Föredrar du havet eller en pool? Beror på vilket hav. :)
Äger du dyrbara smycken? Ja, jo...
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Macka
Vad har du för ringsignal? Hat and Cold - Katy Perry
Har du kvar klädesplagg från du var liten? Jorå.
Flirtar du mycket? Jag tror det.
Vart togs din profilbild? Öhh?
Kan du byta olja på bilen? Med lite hjälp så..
Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag kan inte ens köra bil.
Prenumererar du på någon veckotidning?  Nej
Dansar du i bilen? sjunger  och gör väl lite små dansmoves iblnd också.
Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix igår på bussen
När var du i kyrkan senast?  i söndags :)

Nu har jag fördrivit lite tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0