Min fredag :)

Heellu :) guud, vad skönt med helg :) Jag ska faktiskt snart sova, jag är så trött efter idrotten idag. Vi körde på ganska hårt, men det var skönt att träna ! Nu sitter jag och ser ett jätte dåligt tv program och skriver blogg. Josef var nyss här och vi myste, men nu har han gått hem till sig och vi ska ses mer imorgon!  :)

Det har varit en bra dag idag , jag vet inte varför men jag har haft jätte kul :) Först hade vi dans och det gick bra. Sen fick jag hål, och då gick jag och köpte mig en hårtoning som förhoppningsvis ska i ihelgen.. Sen så gick vi och åt lunch och pratade skit, vad annars?  Apberget hade stationerat ut sig i våran skola idag, de är så jobbiga! Men de bjöd på godis och jaa...
- Hej Tjejer! Vill ni ha lite godis?
- Neeeej
- Nähä? Men kanske lite kondomer då, för en säker helg?!
- Psssrrsst..

Kul om man hade fått ett stort utbrott och bara; Jaaaaag haaar ju fan inget sexliv!!! och sen börja gråta. Undrar vad de hade sagt?


Jaja, haha. Tredje gången de frågade så tog vi lite godis, men gick iväg innan de fortsatte prata :) Sen gick vi till Smedjan för at köpa lite godis, jag köpte såklart mest.. Vi fick stress tillbaks till matten, men vi var i tid. Men det spelar ingen roll liksom, vad vi än gör så får vi den där Blicken ni vet. Spelar ingen roll att vi var i tid, hade böckerna med oss och pennorna och miniräknarna.. Vi fick Blicken ändå.. Suck.. Jag tror helt enkelt han vill att vi ska använda det vi har med oss också, typ faktiskt tänka..

Efter matten så hade vi idrott där vi hade konditionsträning och vi körde intervaller det var jobbigt men kul :) Och jag fick 46 av 47 på idrottsprovet ;D Jeeeeejjejj!!



Hannah , Jannie och Ida :) Jag låg i en soffa och tog kort :)


Ja, här låg jag och bara låg :)



Och nu ska jag sova, Puss och godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0