Något fel med mig..

Åh, ibland förstår jag bara inte. Vad är rätt och vad är fel? Vem är rätt och vem är fel? Usch, jag har varit så konstig på sista tiden, jag blir som aldrig riktigt, riktigt glad men heller aldrig riktigt, riktigt ledsen. Jag känner mig som ett rakt streck bara. Och jag kan lova er att jag brukade vara riktigt känslosam förut, jag grät över minsta grej och blev överlycklig av det minsta. Men inte nu. Jag blir glad, jag blir ledsen. Men inte som förut. Vad har hänt med mig? Men idag fick jag tillbaka en av de gamla känslorna, trots att det var en ledsen känsla så blev jag ändå glad. Jag kände äntligen någonting! Äntligen.

Jaja.. Nu lämnar vi det där. Idag har jag städat, eller rensat ur mitt rum. Jag har också varit ute och gått i en timma, det var himla skönt ändå :) Sen så gjorde jag mat till mig och syrran så att vi han äta innan Britta (min kompis) och Bea (Syrrans kompis) kom för syrran har pyjamasparty ikväll. Så vi gjorde fruktsallad tillsammans och såg på Lillefot. Ja, det var min älsklingsfilm när jag var liten eftersom att jag var besatt i dinosaurier. Men nu fattar jag inte vad jag såg i den där filmen egentligen. Haha. Sen for Britta hem. Men vi hade kul, somvanligt. Fast vi båda var rätt trötta, eller jäkligt trötta faktiskt. Det är så skönt att kunna prata av sig men ändå ha roligt, förstår ni? Jag tvivlar på det  ;)
- Han ser numer ut som ett vandrande kön..

Fruktsalladstillverkning :)


Killar tror att det är tjejer som är konstiga, men egentligen så är det killarna som är så dumma att de inte förstår tjejerna.

OMG, nu river småflickorna köket. Have to go..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0