Nervös!!

Hello!! Jiiiisses, vad nervös jag är! Jag vet inte hur många gånger jag bara har slängt mig upp ur sängen inatt och tänk "Faaaaan, jag är sen!!" Egentligen hade jag tänkt gå upp klockan 8 för vi ska samlas halv 10.. Men jag vaknade med ett sänt där ryck igen och kan inte somna om. Jaja :) Jag är pigg ändå! Snart ska jag ner och äta en dunderfrukost; ägg, hårdbröd och fil med massa frukt i så kanske jag håller mig på topp? Jag vet, gröt är tydligen det bästa med seriöst, jag kan inte äta gröt. Det går bara inte! Huvva!! Men jag har helt fel skor för att spela fotboll ju. Jag har bara joggingskor och de är så tjocka, var inte beredd på att vi skulle spela inne liksom.. Undrar hur det kommer gå. Jag kommer garanterat göra bort mig, big time!!


Kommentarer
Postat av: Janne

Kul att du ska ut och åka.

Har du bokat någon resa?????

2009-03-08 @ 09:40:50
Postat av: annsofie

hej, tänkte bara höra om du vet när dansrapporten/uppgifterna ska vara inlämnade? hittar inte nå datum på papprerna :P kraam

2009-03-09 @ 16:02:19
URL: http://annsofiebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0