Shopping

Idag har jag varit i Luleå, jag hade en tid hos tandläkaren för jag var tvungen att göra om allt det där med snoddarna. Guuud, så ont det gör nu! Men såklart så blev det lite shopping också :D Jag är jätte nöjd med allt jag hittade idag, precis vad jag letade efter. En blåvit-randig tröja, ett armband och ett par jeansleggings. Kan ni gissa storleken på något utav klädesplaggen?? Tror inte ni kan det faktiskt.. Tröjan hittade jag på Lindex barnavdelning, Haha. 146-152 ?? Men det är billigare där än på vuxenavdelningar ju :) Tur att man är liten :) Jeansleggingsen hittade jag på Gina. Först prövade jag ett par S, alldeles för stora. Jaha, ett par XS, näää, inte det heller. Trodde evigt det var kört då, för det finns ju inte mindre än XS.. Så jag går för att lägga tillbaka dem, och vad ser jag då??? Ett par XXS!! Jag trodde inte mina ögon, visste inte att det fanns den storleken ens. Men det är ju logiskt egentligen. Ska det finnas XXXXL borde det ju finnas åtminståne XXS.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0