Skola skola skola, vad annars?

Hellu :):) Idag har jag haft Svenskaredovisning, alltså muntliga nationella och jag fick VG+ , det har jag aldrig fått på en redovisning. Jag är inte så bra på det men det här gick så bra!! Hon sa att om jag hade redovisat i en större grupp så hade det typ varit MVG. Det är bara det att jag vet att jag inte gjort redovisningen lika bra i en större grupp och typ bara fått G eller VG. Så nu är det bara Nationella skriftliga i morgon som gäller, 5 timmar är det. Men jag tvivlar på att jag sitter så länge. .

Idag har det hänt massa spännande saker.. Eller inte. men det har varit en bra dag helt enkelt. Det är ett helt kaos inom mig, jag vet inte alls vad jag känner, tycker, tänker och vill. Kanske det reder ut sig med tiden ? Jag tänker nog alldeles för mycket ibland, det är inte så bra då det blir rätt jobbigt att komma fram till att jag inte alls förstår hur jag själv tänker..

Efter skolan idag så mötte jag upp mamii på stan och vi drog en runda :) En kappa till mamma, en jacka till mig, ett diadem och lite saker till systeryster. Sen när vi kom hem så gjorde jag middag och sen drog jag till Ida som tonade mitt hår :) Jag är jätte nöjd men ni får se någon bild sen , det är samma som förra gången! Okej, nu måste jag sova.. Jag måste skriva bra imorgon.. Eller bra, snarare bäst ..

Såhär blev det typ förra gången. Men nu är det nog snäppet mörkare? Hmm.. Fint blev det i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0