Solsolsol :)

Hoppsan, nu är det plusgrader! Så underbart! Det är så underbart väder ute idag, och vet ni vad jag ska göra?? Plugga.. Gaah.. Tror ni att jag är less eller? Men det är den här veckan som är jobbig sen blir det lite lugnare hoppas jag :)
Idag har jag varit, tro det eller ej, i kyrkan. Min syster skulle sjunga och mamma var lite nervös för sin predikan så hon ville att jag skulle komma och vara lite stöd ;) Sen så gick jag hem och började plugga. Men jag fick lite sällskap så då blev det mycket roligare :)

Jaha , vann rätt låt igår då? :) Jag tycker den var helt okej, men inte den jag hejade på. Jag gillade Emilias låt mest:) Kanske för att jag nötte hennes skiva när jag var mindre? Ja, den var bäst enligt mig i alla fall! ;D


Vi åt fruktsallad med vaniljvisp till Melodifestivalen. Supergott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0