Today :)

Halloj :) Tisdag idag. Helt okej tisdag faktiskt :) Vi har haft tre lektioner idag, som alla andra tisdagar. Fast idag hade vi dubbla Svenska letktioner. Det blev väl lite tråkigt typ. Men sen slutade vi klockan ett och då gick jag på stan ett tag och åkte hem med två-bussen. Sen gick jag och mamma ner på banken och ordnade nytt sparande åt mig så nu ska jag börja spara i fonder och sånt där istället :)

Idag har jag och mamma gjort kåldolmar till middag, det var första gången och det blev jätte jätte gott :) Det var lite svårt att göra och vi brände oss och mamma höll på att skära av sig sitt finger, men annars så var det helt okej att göra. Sen så har jag varit med en kompis och nu ska jag plugga lite innan jag sover. En mycket intressant dag med andra ord :)

Imorgon kommer syrran till Luleå så ska vi gå och göra hål i öronen på henne. Spännande va? Jag tror hon är rätt nervös, men hon vägrar att erkänna det ;) Hon har fått det som present av mig :) Sen ska vi gå lite på stan, hon har sagt att hon gillar att vara på stan med mig. Wow. Jag blev rätt stolt, trodde hon tyckte det var urlöjligt. Haha :)


Idag blev det jeansleggings och en tröja :) Uh, jag har sett helt jäkla blek ut hela dagen. Ni vet precis som när man blir sjuk. Bara helt färglös på något sätt.. Inte så fint.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0