Hejsan :)

HejHej :) Haft en skön helg? Skönt att den fortsätter en vecka till :) Jag har haft en bra helg i alla fall. Igår så tog jag det lugnt hemma hela dagen, var lite med en kompis och så var jag ute och gick, sen så somnade jag framför tv:n jätte tidigt. Så idag är jag helt utvilad och har städat hela huset. Vet inte vad det är för fel på mig..  Jag har till och med hunnit med lite träning idag, det var skönt :) Sen idag så kommer lilla söta ludde hit, det ska bli så mysigt med en liten hund i huset igen :)
Aha.. Jag har faktiskt lite saker att göra i veckan, wow.. Imorgon ska jag och mamma ner på banken för jag ska börja spara mina pengar på något annat sätt, men vet inte hur än. Sen på tisdag ska jag till tandläkaren i Luleå och sen så stannar jag där tror jag :) Och på fredag ska jag dit, igen. Men kanske med en kompis :) Vi får se helt enkelt hur det blir..




Kommentarer
Postat av: jessica

fin bild!

2009-03-01 @ 14:22:04
URL: http://jesssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0