Läskig dag ..

Hellu :) Jag är som vanligt trött, somnade framför tv:n med min syster det var så mysigt . Men nu håller jag på att fixa inför imorgon då vi ska på UF mässan i Haparanda. Det ska bli kul tycker jag faktiskt , men jobbigt att åka buss typ vad blir det ? 4 timmar sammanlagt ? Ganska länge . .  Men nu håller jag på att välja kläder inför det, socialkompetens ni vet ;)

Idag har jag såklart varit i min skola och ja det var väl okej :) Fast det hände en grej som var lite läskig, eller rätt så läskig faktiskt. Det är typ en kille som hållt på att ringa mig och smsa mig och nu på sista tiden varit över allt där jag varit. Och ja, jag har sagt att jag tycker det är jobbigt och han har svarat att "det är okej ju, vi är ju bara vänner'". Men det är vi ju inte ens. Så idag bestämde jag och Hannah att det måste sluta så jag som den mes jag är skickade ett sms med texten typ; Hej. Jag vill inte att vi ska träffas eller prata mer, jag har en kille så sluta.

Sen så började vi gå in mot stan och då såg vi han typ komma emot oss, så jag ville gå snabbare. Eller jag ville springa därifrån. Han sprang i alla fall ikapp oss och typ frågade om jag skojade. Jag sa nej. Också kom han som igång där och jag fattade inte ett ord av vad han sa, sen blev han jätte jätte arg och jag trodde att han typ skulle slå till mig. Jag tror att Hannah trodde det också. Hon hjälpte till jätte mycket, jäklar så rädd jag var alltså! Vad gör liksom en liten tjej mot en stor kille? Inte så mycket vill jag berätta. Ja, men jag hoppas det är över nu. Det roliga var att han avslutade med "Jag vill inte att du ringer mig mer".. Hmm ? Jag har aldrig ringt dig ..

Nu ska jag sova. Jag kan ta lite bilder imorgon :) Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0