Myshelg :)

Min helg har varit den bästa, någonsin. :) På fredagen var jag själv hemma och såg på Mamma Mia, men sen så kom J över som en liten överaskning. Jag blev så glad och det blev lite lättare att vänta tills på lördagen:) Det blev en rätt tidig kväll och jag vaknade såklart jätte tidigt på lördag morgonen, men då hann jag städa och få bort massor av plugg men jag har ändå hur mycket som helst kvar. Suck. Typ vid 5 så kom J till mig igen och vi hade myskväll hela kvällen:) Vi såg på Mamma Mia, igen hahah :) Och idag har vi sett Om en pojke och 27 dresses. :) Det har som sagt varit en jätte mysig helg:) Nu är jag själv igen och ska försöka plugga.

Pusshejs :)


Kommentarer
Postat av: Josef

Jag älskade dig då nå grymt mycket, mer än det du någonsin kunde tro för du var allt för mig, men nu så är du en spöke som följer efter mig även i mina drömmar du ligger framför mig hela tiden som en bild som saknar ta bort knappen, går helt enkelt inte att glömma dig och hur du var med mig, som en ängel om jag får säga så. Jag kommer ihåg precis hur det var under denna underbara månad, då var jag den lyckligaste kille över hela jorden.

2010-03-06 @ 00:14:54
Postat av: Josef

Jag älskade dig nå grymt mycket då, mer än det du kunde tro på, men nu så är du en spöke som springer jämt efter mig och försöker påminna mig om allt som har hänt i denna underbara månad. Du har aldrig gått ut ur mitt minne vad än du har gjort, även om du har skaffat dig en annan kille, för du var en ängel för mig, du var hela livet för mig då när jag var den lyckligaste kille över hela jorden



Men lycka till med allt tjejen, önskar dig allt gott

2010-03-06 @ 00:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0