Sorry

Okej, ursäkta den dåliga uppdateringen. Jag har bara haft så mycket för mig. Faktiskt :) Jag har tränat, tränat, tränat! Jag har också hunnit med en vända till stan igår :) Det var hur kul som helst!! :) Jag och en kompis var där. Kul med sällskap. Vi gick såklart på stan och jag köpte mig en grå tröja, kändes som att det behövdes. Sen gick vi ned till ja, vattnet... Isen. Och gick omkring där och bara pratade. Så skönt att bara få surra av sig ibland :) Sen åt vi lunch och åkte hem. Och idag har jag varit på träning, jag är rätt slut. Har inte kunnat träna någon när jag ätit medicin, men nu så.. Imorgon är det ju fotbollscup så det är bara att ge järnet antar jag. :)

Här är min nya tröja :) Snyggt till jeansleggingsen (inte dem på bilden) och svarta stövlar eller högklackat och lite annat tjaffs :) Jag tycker det är kul att ha rätt valiga kläder och sen göra det fint med typ accesoarer och så :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0