What a night . .

Usch vilken natt jag har haft .. Jag vaknade typ mitt i natten och kallsvettades som bara den! Jag försökte somna om ändå, men sen så fick jag bara en känsla av att Jag måste ut härifrån! Så jag ställde mig upp och började gå ut ur mitt rum när jag kände hur mina ben bara inte orkade liksom, de bara skakade och jag fick stanna och typ hålla i mig i väggen. Sen så började jag gå ner för trappen för jag insåg att jag mådde sådär för att jag behövde äta, och sova. Det är bara lite svårt att känna att man är hungrig när man mår illa som fan. Men när jag kom ner för trappen så kände jag att jag bara inte orkade gå längre, inte som att det var en lång sträcka eller så jag bara kunde inte för allt snurrade och hela jag skakade så jag la mig ner på golvet ett tag, kanske att jag somnade? Efter ett tag ställde jag mig upp igen och gick in och la mig i tvättstugan istället, haha. Det gjorde jag abra för att vi har golvvärme där. Jag kommer inte ihåg att jag somnade men det måste jag ha gjort för jag blev lite förvånad när jag öppnade ögonen, kom inte ihåg riktigt vad jag gjorde där. Jag kände mig lite bättre så jag gick upp och la mig igen och sov någon timma då jag vaknade igen och kallsvettades och så började allt om igen..

Och nu ska jag sätta mig och plugga, får se hur det går efter inatt. Jag är helt slut .. Jag önskar att jag bara fick gå och sova nu men det går bara inte .. Bläää!


Kommentarer
Postat av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se



min blogg om kost, träning & allt annat hälsosamt!

Läs bl.a om hur du kommer i form inför sommaren och resten av året med rätt kost & träning för ökad fettförbränning! :)



ha en bra dag!

mvh johanna

2009-03-29 @ 20:47:05
URL: http://johannaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0