Äntligen bilder

Tjeeena! Nu ska jag göra ett försök med att ladda upp bilder! Det blir några stycken tror jag :) Har ni haft en bra dag? Min har varit super bra!! Först sovis till 11.50 och då var det matte. Jag gjorde mig beredd på att få se ett stort IG på mitt mattenationella MEN INTE DET! Det gick ju hur jäkla bra som helst, jag blev så glad! Himla glad faktiskt! Så nu är det ingen mer matte för min del förens i 3:an då jag ska slå på stort och läsa matte C. Vi får ju se hur det går..

Innan matten så drog jag på stan och köpte en massa presenter. Men de kan jag ju såklart inte visa. Både Hannah och Emil fyller år. Eller, Hannah fyllde ju i Söndags men hon ska ha sin fest imorgon! Jag längtar! Fast jag har då ingen koll på vad jag ska ta på mig. Hmm.. Får tänkta en liten stund till på det :)

Ikväll ska jag träffa Emilpemil. Jag har som ingen aning vad vi ska göra. Vi får se, det brukar bli bra tillslut ;) Mamma tyckte vi kunde gå upp på hundberget. Hah.. Hon känner visst inte mig.. Skog? Berg? Njaaa.. Jag funderar på att baka någonting, jag är så sugen att fira mig själv för att det gick så jäkla bra! Haha! Men det skulle sitta riktigt fint faktiskt..

Jag har länge trott och jäkla säkert hållt mig till regeln "En kompis ex är inget att ens fundera på", liksom orskriven regel egentligen. I alla fall för oss tjejer. Men när det kommer till killar verkar det faktiskt inte finnas någon sånn. Eller? Jag tror att du bör se över din umgängeskrets kanske ;)

Today. :)


Emilpemil i lördags :P


Blusen jag fick av mammii :)


Ny tröja :) Fin med leggings och Jeansjacka :P
 




"You can smile for the camera
And make impression
And no one knows
You don't care"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0