Chasing pavements

Hallå! Det blev en helkväll igår kan man väl säga.. Jag kom hem tjugo i tre och då bar det direkt av till sängen för min del. Jag vaknade nyss och har duschat så att det är gjort så att det inte blir stress sen då jag ska iväg. Jag har nämligen lovat mamma att baka frallor idag :) Ja, men som sagt, igår var jag med Emil. Först gjorde vi inte så mycket, vi tänkte hyra film, men det sket sig för vi kunde inte välja vilken. Så då gick vi ut på en liten promenad innan vi gick hem till mig och bara tog det lugnt. Efter ett tag drog vi hem till honom och badade badtunna, nog var det mysigt alltid. Jag tror fasen vi badade på i typ 1 och en halv timme. Vi såg ut som små russin ;) Blablabla... Det var kul i alla fall. Och nu taggar jag för Hannahs fest ikväll!

"Should I give up or should I just keep chasing pavements
Even if it leads nowhere?
Or would it be a waste even if I knew my place
Should I live it there?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0