Det gick fint

Det där gick ju bra! Jag fick mig ett jobb, skönt :) Men guud så trött jag var. Jag kunde inte koncentrera mig på frågorna så mina svar vart ju helt konstiga. Usch. Det är så svårt att svara på frågan; Vilken är din bästa egenskap, eller, Vad kan du bidra med? Ööööööh?

Haha, men nu är det över! När jag kom hem så städade jag som en tok, och när jag var färdig så kom min "städhjälp", bättre sent än aldrig ;) Vi vilade. Jag måste vara jäkligt kul att umgås med, jag bara fixade till kuddarna på sängen och la mig och typ sov och när jag inte försökte sova låg jag och hade några jäkla skrattanfall. Haha! Jag skrattade så att jag fick ont i magen. Jaja. Glad var jag ju i alla fall :)


Ja, jag var rätt nöjd, trots endast 4 timmars sömn inatt.



"I don't really care
What nobody tell me
I'm gonna be here
It's a matter of extreme importance
My teenage love affair"

Kommentarer
Postat av: Janne

Grattis till jobbet!!!!

Vad ska du göra?

2009-05-03 @ 21:52:37
Postat av: jessica

vad kul! grattis.

vilka fina örhängen du har förresten, jag har likadana fast rosa ;)

2009-05-05 @ 10:01:23
URL: http://jesssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0