En härlig dag

Godmorgon :) Hmm, eller njaa.. Jag har då redan hunnit med en morgonpromenad och ska snart börja skriva på rapporten. Jag kanske inte sa igår att jag skulle vara hemma idag? Jag minns inte. Men jag ska vara hemma idag i alla fall :) Vi jobbar ju med ett projektarbete i skolan och vår grupp hade inget mer att göra förutom att skriva själva rapporten, alla ska skriva var sin, så vi bestämde att då stannar vi hemma och skriver idag :) Skönt! Gäller bara att hitta motivationen, den är inte riktigt här än. Men snart kanske.

Igår gjorde jag en systemåterställning på min dator, den blev lite piggare, men det är ändå någonting som inte är riktigt bra med den.. Hmm.. Intressant att veta va?

Någonting man bör ha i bakhuvudet ;
"Stå på dig, annars står någon annan på dig. Och det gör ont."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0