Godmorgon

Godmorgon! Vilken himla fin dag det är idag! Hoppas det håller i sig. Jag har just, eller för ett tag sen pratat med Ida och vi ska ut och gå på en stund. Det ska bli skönt, jag behöver röra lite på mig känner jag. Efter det ska jag nog träffa Emil :) Kul! Kanske tvingar ut honom också om det fortsätter vara fint väder? ;)

Aha, Igår... Jag var på skolan, helt okej liksom. Vi jobbade på med rapporten och massa med grejer klarnade upp igår. Så om jag får tid idag så kanske jag sätter mig och skriver på den, men jag är inte så jätte sugen faktiskt. Konstigt va? Ja, när jag kom hem igår var jag så jäkla trött, rätt konstigt för jag hade sovit både i skolan och en stund på bussen, men hur som helst, jag var så himla trött. Men jag följde ändå med Mammii och handlade, gjorde mat och sen dog jag i soffan och sov ett tag. OCH SEN blev jag så jäkla pigg så jag bakade bröd, dammsög och strök :) Och, det mest krävande av allt, jag umgicks med Emil ;) Nej, men det var mysigt. Vi såg tv och var väl typ rätt trötta båda två. Som vanligt somnade i alla fall jag, gissar på att han gjorde det också, i soffan och vips så var klockan rätt så mycket. :)

Ojojoj, så mycket intressant jag hade att säga ;)

Hm, jag hade min nya tröja igår, tänkte ta kort och visa.. Men.. Jag hann byta om till mjukisar  och sätta upp luggen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0