Halloj

Tjeeena :) Gud vilken dag! Så himla varmt och skönt det har varit! Nästan för varmt, om det nu kan bli för varmt. Idag har jag såklart varit i skolan, gick på ekonomilektionen sen åkte jag hem för vi fick jobba hemifrån på datan, skönt för mitt huvud gjorde jäkligt ont idag. Trodde det skulle sprängas! Tuff helg? Vem vet.. Men jag vilade upp mig på bussen och när jag kom hem så var jag pigg och glad igen och gjorde en skitgod Tacopaj! Sen så for jag till Emil som fyller 18 idag, GRATTIS!! :) Massor med tårta blev det, kanske lite tooo much..

Neej, vet ni vad, nu ska jag fixa lite fika åt min mor :) Jag får väl skriva någonting mer intressant imorgon typ :)

Idag ville jag vara lite vårig kände jag :)


Min tacopaj, det är tomater, inte jordgubbar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0