Idag

Hallå! Ännu en dag som bara har gått till solning! Det är alltså inte så mycket spännande att säga. Jag har fyllt på min telefon också, spännande.

Jag är på väg att bli sådär låg igen känner jag. Jag orkar bara inte med att hela tiden vara bra. Jag är less på det, för så jäkla bra är jag inte. Jag är jag och jag vill helt enkelt att det ska räcka, men det verkar inte riktigt göra det. Min vilja är min vilja, men vissa verkar inte kunna inse det, och mina känslor är mina känslor men tyvärr kan inte vissa förstå och acceptera detta. Jag orkar bara inte förklara om och om igen hur det är jag känner. Jag förstår inte varför de ska göra det så svårt för sig hela tiden, livet är inte förstört bara för att ett förhållande är det, och jag är inte elak bara för att det var jag som avslutade det. Ibland får man ta tag i sina egna problem och sluta lägga dem på andra.

Sååå.. Solning var det, det som jag gjort idag.

Här har vi ett par vita ben :)



och här har vi outfitten när jag gick och köpte pengar till min lilla telefon

Kommentarer
Postat av: Janne

Och varför ska just du vara så djäkla bra hela tiden????

Jag känner ingen som är det. Så om du skulle vara så djäkla bra hela tiden så vore du den förste som jag känner som är det. Klart det skulle ju vara kul och känna en som är helt outstanding...... Men kom igen du är ju en helt vanlig tjej :) LEV LIVET!!!!!

2009-05-02 @ 21:38:52
Postat av: e

gilla linnet:p jeansen var inte helt fel de heller men men tummen upp för singleten

2009-05-04 @ 01:43:24
URL: http://comentsdonebye.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag älskar linnet! Vill också ha ett sånt :D Saknar dig btw <3

2009-05-10 @ 19:50:24
Postat av: Hanna

Stiligt! :)

2009-05-11 @ 13:55:35
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0