Kanske inte en jätte intressant dag

Idag har det varit en helt vanlig skoldag, inte så jätte kul alltså! Men ändå, helt okej. Men nu är det bara två skolveckor kvar för mig, jag börjar ju jobba sista skolveckan, himla skönt!! Jag åkte med två bussen hem idag så då var jag hemma tre och när jag kom hem surrade jag med mamma och hennes kompis och sen drog jag ner på byn och köpte glass med Emil :) Jag köpte en Cornettojordgubb för mina allra sista pengar, men det var det värt!! Om vi hade köpt en glass till så hade vi fått en badboll..

Ikväll kanske jag ska och träna. Jag tror det i alla fall :) Nej, nu måste jag skriva rapporten! Det känns ´som att det aldrig tar slut! Vet ni om att jag vaknade klockan 6 imorse och att jag då gick och satte mig vad datorn och skrev på rapportjäkeln?? Vet inte vad det var för fel på mig. Men ett helt kapitel blev det!!



Jag kanske är lite sen med att inse att en sån där fläta är skitbra när man har en dålig hårdag? Men bättre sent än aldrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0