Lite nyttig kan man väl vara

Nu har jag bestämt mig! Jag ska faktiskt ta och bli en lite nyttigare männsika.. Tro det eller ej, men jag har insett att jag har ett ofantligt stort sockerintag per dag, kanske är det dags för en förändring i förebyggande syfte? Om man håller sig ifrån godis och allt detta jäkla fikande i typ två veckor så blir det mycket lättare sen, för då har man som tappat det där ständiga sockersuget. SÅ idag, den 26/5 så börjar mina två nyttiga veckor :) Imorgon ska jag på träning förresten, kul va?

Hmm.. Såklart så fick jag världens sug efter godis nu, men jag står emot! Det gör jag väl dels för att vara duktig men hmm.. Vi har ändå inget godis och tur det vill jag säga :)

Igår blev det träning, fast inte som jag hade tänkt mig, haha ;D Sen även en joggingrunda, inte fy skam det inte! Ganska bra jobbat med tanke på min kondition! Jag säger bara Beach 2009 här kommer jag!!

Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0