Liten Update

Heej, var ett tag sen va ;) Jag har haft massor av annat att göra helt enkelt. Hehe. I torsdags var jag med Emil, men det skrev jag ju. Vi hade himla mysigt, var ute och åt och myste väl mest på hela kvällen och somnade till BjörnBröder. Haha, jag valde den bara för att jag alltid somnar till den, den är väl bra.. Men vet ni hur bra man somnar till den? Något att pröva kanske? Sen på fredagen så gick vi och köpte en tårta på ICA som fick stå hemma hos mig tills han hade varit och klippt sig, då smällde vi i oss mer än hälften! Tjockisar, det är vad vi är ! Sen drog vi hem till honom och åt middag, som han lagade helt själv, AnnaSara är impad ;) Sen tänkte vi att vi skulle gå ut och röra på oss så att vi kunde äta upp resten av tårtan med gott samvete, hehe. Oj vad vi trampade på för att få komma hem till tårtan, men vi kom inte så långt för vi blev upplockade och fick följa med till Storforsen och grilla :) Det var kul, men vi blev lite trötta tillslut. Hem och sova blev det..

Och den här dagen kommer alltid vara viktig för mig.. 24/5 :)

"Remember those walls I built
Well baby they tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now"

-
Halo, Beyonce


Japp, fortfarande mjukiskläder :)

Kommentarer
Postat av: Janne

Grattis.

En ny loverboy, very nice.

Sköt om er båda två.

2009-05-24 @ 20:05:37
Postat av: Anonym

Den 24/5-09, Den viktigaste och mest betydelsefulla dagen i mitt liv! jag älskar dig Annasara, Det är dig mitt liv kretsar kring och så vill jag alltid ha det! / Din pojkvän Emil:) jag saknar dig...

2009-08-29 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0