liten uppdatering på läget

Ciaao :) Hur är läget? Med mig är det bara fint, egentligen. Jag drog en tand igår, rätt läskigt var de faktiskt. Men ja, jag livade i alla fall upp stämmningen hos tandläkaren eftersom att jag höll på att skratta ihjäl mig, jag vet inte vad som tog åt mig. Men när jag låg där och blev bedövad så fick jag bara upp en massa helkonstiga bilder i huvudet, som hur ful jag måste se ut och när jag skulle skäla munnen så rann allt ut bara. Haha.
-Ja, inte brukar våra patienter vara så glada när de drar ut sina tänder, följt av ett skratt som sa typ; vad-är-det-här-för-jäkla idiot??

Sen gick jag hem och kände mig lagomt groggy och trött så jag la mig och sov till min lilla vän kom förbi och då vilade vi ännu mer. Mycket vila blev det. Men det behövdes nog kan jag berätta. Och sen gick jag och la mig efter allt vilande. Idag var det en tidig morgon, men bussturen til skolan blev mycket mysigare när man hade någon att åka med, båda vägarna, kul att prata skit om de i bussen ;) Haha, nä, vad taskigt. Sen var det letion, lektion, lektion och lite jobb med vårat projektarbete och sen drog jag hem för att klippa mig. Hm, skönt att bli klippt, men det blev som bra så rakt vid topparna, känner mig som en liten 6 åring med värsta prydliga frisyren. Men gissar att det växer til sig.

Längtar tills imorgon...

Jag vill ha meeer sol!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0