Lördag

Hallå! Jag är uppe rätt tidigt med tanke på hur sent det blev igår, och i förrgår. Hmm, ovanligt att jag är såhär pigg. Men men, inget att klaga över eller hur? ;) Igår var det ju Hannahs fest, jag hade jätte kul! Verkligen. Fast känner mig lite dum då min telefon ringde 1000 gånger kändes det som + att mamma och micke kom på att de ville hem tidigare så det var bara för mig att åka hem med dem om jag skulle hem. Men när jag kom hem så for jag till Emil som också hade någon slags fest. Nog fasen var väl det kul, men ärligt så är jag för seg för att komma ihåg så mycket just nu. Jag träffade han som bor granne med mig och har gjort det i typ ett år och vi har aldrig sagt hej. Haha, jag undrar om han ens kommer ihåg det idag. Det borde han väl i och för sig då jag bjöd bort alla mina tugg.. Goda tugg var det..

Jag skriver mer sen för nu ska jag ut i solen och steeeeekaaaa! ;D Sen kanske jag skulle vara jäkligt snäll och hjälpa Emil att städa undan, allt för att slippa plugga kallas det. Det är inte för att vara snäll ;)


Eftersom att jag är smart och inte tog med mig någon kamera förutom telefonen så har jag inga bilder. Men jag får väl sno dem sen eller någonting ;P Men hur som helst, innan jag for igår ;




Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilket fint linne...vart kommer det ifrån?

Kram

2009-05-17 @ 18:25:40
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0