Min dator är sjuk

Hallå på er! Jag skriver från min mammas dator för det är något fel på min :( Det kommer lite olägligt för jag måste snart börja skriva en rapport som ska in och redovisas. Hoppas den mår bättre snart, annars vet jag då inte vad jag tar mig till!! Idag har jag haft Nationelltprov i Engelska, vet inte hur det gick. Jag hatar hör-proven, jag koncentrerar mig så mycket att jag tillslut glömmer bort att lyssna, hur det nu kan bli så det fattar jag då inte. Sen hade jag matte, jag börjar förstå, sakta men säkert. Tänk om jag hade jobbat såhär bra hela året då hade jag inte behövt vara nervös inför nationella på Tisdag. Men det är jag nu och har bara migsjälv att skylla...

Nu är jag hemma och gör absolut ingenting, för tillfället, men snart så :P Haha. Jag ska snart ner på byn tror jag (?) och kanske köpa godis med en kompis och sen blir det film. Om det nu inte blir så att han kommer hit och att vi sen går ner, men det är väl lite onödigt? Oj, vad himla oviktigt det här var känner jag! Men men, nu vet ni vad jag ska göra ikväll i alla fall :) Nu ska jag slå på lite Britney och uppleva lite gamla minnen och dansa loss! Haha :) Ha en bra kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0