Min helg, bättre sent än aldrig

Halloj!:)  Nu är jag hemma fran skolan, skönt, det blev en kortdag idag! Så nu är det matte plugg som gäller inför nationella imorgon. Skulle ju som sitta fint om man klarade det.;D Ah, det var längesen jag skrev och det har med min dator att göra, jag förstår inte vad det är för fel på stackarn:( Men jag kan dra min helg nu istället :)

 I fredags var jag ju med Emil. Vi köpte godis och såg på film och sen somnade vi, haha. Jaja, mys var det ialla fall. Sen på lördagen kom mamma hem precis när jag hunnit städa färdigt, skönt för jag hade skräpat ner rätt mycket. Vi åt middag och sen drog jag iväg på Majas fest med Emilpemil och hans kompisar. Det var kul. Jag har lite minnesluckor, men vem har inte det? Nej, men det finns inte så mycket att säga förutom att jag ahde jätte kul och var skitabra på kubb helt enkelt :) Sen åkte vi hem och då gick jag och emilpemil ut på en promenad och sen fick jag åka på hans rygg en bit. Hmmm.. Jaja :) Och kan ni gissa vad jag gjorde igår då? Jooo, jag var med Emil. Haha. Vi köpte glass :) Jag tog kulglass och han mjukglass, Mums :D!! Och sen på kvällen tog vi en promenad. Mysigt det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0