Pigg och glad

Hallå igen :) Jag är lite uttråkad. Eller inte uttråkad, har kanske lite för mycket energi eller någonting. Jag är fortfarande glad över mitt matteprov. Haha. :) Just nu har jag verkligen ingenting intressant att skriva om. Jag har valt kläder till imorgon, det blir ett lila linne med paljetter på och leggings :) Det blev fint, helt okej fint! Jag tror det var så vi skulle vara klädda, party men ändå inte för mycket? Jaja, bara man är nöjd själv så :)

Jag vet inte vad som hänt egentligen. Jag var ju lite små låg för ett tag sen över en massa grejer men nu har det som bara försvunnit och jag är på topp igen! Himla skönt! Nu kanske folk vill börja umgås med mig igen. Hah. Ah, det var tänkt att mamma skulle sova i Boden, men inte det. Så hon och Micke kommer hit ikväll.. Hade bara varit skönt att få vara själv faktiskt. Slippa plocka undan disken på en gång liksom, jag Gör det ju. Men kanske inte på en gång. Som jag vill ha det. Mamma däremot ska ha det undanplockat redan innan man ätit färdigt typ. Suck´.. Kanske är jag mer lik pappa där?

Kolla det här kortet. Jag har fasen jättesvart hår där, men egentligen är det brunt nu  :) Intressant att veta va? Ne, det jag tänkte var om jag skulle göra det sådär mörkt igen, kom att tänka på det när jag tog den där bilden. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0