Tisdag

Hallå! :)  Hur har ni haft det? Jag har haft det jätte bra faktiskt. Åkte hem lite tidigare från skolan igår, hrm hrm,  och sen på kvällen var jag med  en kompis, det var längesen jag skrattade så här mycket måste jag erkänna. Så nu skrattar jag hela tiden på skolan och hela tiden hemma, så jag har kul mest hela tiden kan man säga ;) Haha. Idag har det varit världes flummdag känner jag, vi har inte gjort mycket vettigt förutom att vi börjat lite på vårat projektarbete typ. Jo, jag fick veta vad jag fick på svenskanationella sriftliga, MVG! FETT NICE!! Jag är så jäkla glad, och det får kompensera lite för att jag bara fick G på provet i Ekonomi ;) Måste kanske inse att kalkylering inte är riktigt min grej..

Igår kom mamma hem, nu som en förlovad mamma :) Grattis mamma och micke!

Vet ni hur arg jag blir ibland, eller har ni kanske missat det? Det här är det värsta jag hört på länge! Vilka jävla bitterfittor! Haha. Snacka om riktigt lågt gjort. Usch Usch.

Ikväll ska jag ut en prommis med Ida, det ska bli kul :) Klockan 6 prick ska vi träffas på the secret place ;)



En lliten bild :) Det nya är jeansleggingsen från BikBok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0