Valborg och sol

HejHej! Hade ni en bra kväll igår? Jag hade en superrolig kväll! Jag har inte haft så här kul på länge! Egentligen gjorde vi inte så mycket, men ändå var det kul. Vi satt och grillade och svamlade, vet inte hur många gånger jag skrattade så att jag grät, Haha! Det var precis som jag ville ha det. Egentligen är jag inte en "ute och grilla" människa, jag gillar inte direkt friluftsliv om det inte handlar om att lägga sig på en strand och sola. Så det var väl tur att det fanns massor med grillkunniga killar där, jag behövde inte röra ett finger. Jag kom dit, elden var igång, bara att sätta sig. Perfekt!

 Det var så kul att träffa dem igen, det var så himla länge sen! :) Det var jag och fyra killar från min gamla klass också några av deras kompisar :) Ja, jag hade väl lite för kul, för det blev då inga kort, haha :) Men ja, ni får tänka er helt enkelt. Och vilket härligt väder det var! Underbart! Det blev lite kallt senare på kvällen, men jag var utrustad med leggings under mina jeans så det  var mest fötterna jag frös om. Vid någon gång efter 12 så började vi gå mot byn och jag började gå hem, jag var rätt trött. Massor med kramar blev det, tror jag fick minst två av samma person? Men det är alltid trevligt med kramar :)

Idag har jag legat på balkongen heeela dagen och solat och JA det har blivit resultat! Himla skönt har det varit! Jag kollade förut idag och då var det +20 i skuggan. Är det möjligt? Usch vad jag skriver dåligt :P

En trevlig liten eld, enda bilden som blev tagen igår :)


SOL SOL SOL


Ännu mer sol! :) Jag har en bandlös bikini, är inte naken om ni trodde det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0