Buuu!

Åh! Jag blir så less! 2 inlägg har försvunnit nu! Buu! Bara att börja om då!

Igår så for vi ju och badade badtunna hos Emils kompis Anton, det var nästan för varmt i vattnet! Blev ju helt yr i huvudet ;) Vi for hem rätt tidigt, vilket pansionärspar vi gått och blivit... Vi gick till och med och la oss tidigt, typ halv 10! Sen vaknade vi mitt i natten och låg och myste och pratade, sen somnade vi om och vaknde igen kring 10. Fast vi låg kvar jätte länge och bara mös! Uh! Saknar redan min älskling!

När vi väl kommit oss upp så for vi hem till mig och gjorde middag, laxgryta. Det blev jätte gott! Sen så sjöng vi sing star och spelade guitar hero med mimmi, det var himla kul! Och bra är vi också! Hehe! ;D

Nu ska Emil snart ringa, sen ska jag sova! Godnatt på er!




Kommentarer
Postat av: Din Emil.

Vi hade det ju så himla mysigt! Måste ju erkänna att jag tyckte då att det var jätteskönt att fara hem tidigt och bara mysa istället för att vara kvar där :) haha, vi kanske håller på att åldras i förtid?;) fast åandra sidan så visar ju våran sång och vårat rockande att vi fortfarande har riktigt med klös i oss så det kan ju inte stämma, eller? Det får vi ta och göra om! jag saknar dig min underbara älskling så det är rent jobbigt.. iloveu so so much!

2009-11-16 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0