En hemlis ;)

Nu ska jag sova. Har just pratat hur länge som helst med Emil, tiden bara försvinner när vi pratar, haha :) Men det är väl så det ska vara antar jag. Vi ska vara med varandra imorgon, och jag ska tydligen få en överaskning, jag håller på att längta ihjäl mig! Jag bli helt knäpp när jag får veta att någon köpt en present eller fixat en överaskning! Jag försöker pressa ut ledtråda ur personen i fråga och kan inte sluta tänka på vad det kan vara, jag blir ju helt besatt! Emil kanske lär sig snart att inte säga när han gjort någonting sånt så slipper han tänka ut en massa ledtrådar... Ska jag berätta en hemlis? När degt börjar närma sig min födelsedag, och även jul då, så går jag omkring och letar efter presenterna i hela huset! Så fort mamma går ut så är jag framme och rotar i alla garderober. Herregud, vad kan min mentala ålder vara egentligen? 6 år? 7 kanske? Men men.. Hihi. That's me ;)

Nu vill jag ju bara säga, eftersom att min mamma läser min blogg, att jag aldrig kollar vad det är för någonting, så barnslig är jag ju inte trots allt ;) Jag vet inte.. Vill väl bara försäkra mig om att jag ska få några presenter ;)

Nu ska jag sova! Sov så gott och puss på min Emil!


Godnattfrisyren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0