Ett halvår

Idag firar jag och Emil ett halvår tillsammans! Grattis till oss! Eller kanske mest till mig, grattis till mig för att jag har en kille som står ut med alla mina små egenheter! För att ni ni ska förstå vad Emil måste gå igenom så sa jag göra en liten lista :)

  • Jag somnar Alltid när vi ser film! Hur mysigt är det egentligen?
  • När vi är på stan pekar jag på 1000 saker jag vill ha, vill ha, vill ha!
  • När jag får reda på att han köpt någonting till mig så ger jag mig inte med att fråga vad det är förens jag fått ett visst antal ledtrådar.
  • Jag har ett fruktansvärt temprament! Jag är en sån som hellre får ur mig allt på en gång istället för att småtjura (vilket jag gör rätt ofta ändå...) Jag försöker intala mig att det är någonting positivt men.. Kanske inte. Ett exempel är; igår blev jag så jäkla arg att jag kastade ut hans byxor från balkongen upp i ett träd, jag skäms så fruktansvärt för det :P
  • Jag kan fixa mig i en evighet, men Emil väntar så snällt och kommer med uppmuntrande små kommentarer när jag inte blir nöjd.
Det finns säkert mycket mer som jag gör som skulle göra vem som helst galen! Men Emil verkar ta det rätt bra ;)

Hur som helst, älskling, det finns ingen som du! Kan inte räkna alla gånger jag har skrattat så mycket att jag hållt på att kissa ner mig, alla våra mysiga stunder då vi kan ligga bredvid varandra och prata hur länge som helst om allt mellan himel och jord och mycket mer. Ingen får mig att må så bra som du, när du håller om mig, pratar om våran framtid, när vi lagar mat, ja allt vi gör tillsammans få mig att må bra, men det är för att jag gör det med dig!


Kommentarer
Postat av: dessi

Grattis :)

2009-11-24 @ 08:36:18
URL: http://dessib.blogg.se/
Postat av: Din Emil

älskling, du vet väl att du är perfekt precis som du är, jag vill inte ha dig på något annat sätt än som du är. jag älskar dig med hela min kropp och själ. du är mitt allt.

2009-11-25 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0