Helgen ;)

Hej, förlåt för min dåliga uppdatering :/  Har haft lite fullt upp! I lördags var det UF-mässa i Luleå från 10-15, så det tog en del av min dag. När jag kom hem tog jag en dusch och for till Emil :) Vi hade typ tänkt ha en lugn och mysig kväll för vi var så trötta, fast det ändrades. Hehe. Vi blev meddragna till rödarum av Emils kompisar, det var himla kul!! Fast en mindre rolig sak var väl att drog av mig täcket när de kom hem till Emil, och där satt jag i trosor ;) Jaja, vi tog oss in gratis för hans kompis målade dit stämpeln på oss, så vi svamlde run där tills de stängde vid 2 och då gick vi hem Emil och myste och sen somnade vi.

Idag har vi bara vilat, det behövdes ;) Så vi såg film, Valkyria och sen for vi hem till mig och åt Mickes Chilli, den är super god!! :) Sen så mös vi bara och nu har han gått hem, blir ensamt att sova själv inatt :(

At Emils place:





Kommentarer
Postat av: Din pojkvän.

Det var en superkul kväll! :) Så grymt snygg du är på bilderna älskling , till skillnad från mig som ser helt galen ut..:D jag älskar dig med hela mitt hjärta, jag är din och bara din.

2009-11-30 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0