Julisar och annat

Hejhej! Jag hade tänkt blogga tidigare men jag har haft så fullt upp idag! Men på ett roligt sätt! Först var jsg i skolan, okej inte allt för roligt kanske men inte allt för hemskt heller, haha ;) Sen så gick jag på stan en sväng och köpte en 4:e julklapp + att jag tänkt ut både mammas och emil ;) I'm not telling u though ;) Det känns himla bra! Det är så roligt när man börjar komma igång med julklappshandeln, eller hur?

Efter det gick jag och hämtade sponsorgrejerna, det blev jätte mycket så det blev rätt tungt kan man väl säga... Efter det så åkte vi till mormor och morfar, mormor fyller ju år idag! :) Det var mysigt, vi åt middag och myste! Sen när vi åkte hem igen så lät det jätte konstigt från bilen, så vi körde jätte sakta. Läskigt!


Och bara för att göra mamma glad:





Min mamma är bäst!

Kommentarer
Postat av: din bara din.

Du är så himla vacker älskling! det är ju helt galet :) iloveu.

2009-11-16 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0