Julklappar

Hej igen! Hörni, det gick ju rätt bra faktiskt! Avklarat på 1 och en halv timma, men jag hittade ju aldrig rätt klassrum! Sen så gick jag och kollade lokalen, men hon som hyr ut den hade ingen musik nyckel, utan skulle fixa den tills imorgon eller onsdag! Håll tummarna för att stereohelvetet fungerar bra! Vad ska man annars göra?

Nu så har jag slagit in tre av julklapparna jag köpt, inte illa va ;) Men jag är så dålig på sånt här, så fort jag köpt någonting så vill jag berätta vad det är.

Jag är rätt stressad för alla julklappar, som ska köpas in på ett studiebidrag och några hundringar :/ Det känns ju inte så kul att köpa tråkiga julklappar bara för att man inte han så mycket pengar...

Asså.. Vilken julkänsla jag har, det känns som att det ska bli jullov nu! Och snart fyller jag år :) Typ 2 veckor kvar :)




Kommentarer
Postat av: din pojke

ja snart fyller du år, min pärla! då kan du köra med frasen - Jag är arton och gör som jag vill! haha :) jag älskar dig gumman!

2009-11-16 @ 17:02:02
Postat av: Ellen

Grattis i förskott :) själv fyller man om bara 3 dagar :O

2009-11-16 @ 18:02:36
URL: http://mokoko.blogg.se/
Postat av: Janne

18...??? Är det inte då man skaffar sig körkort????

2009-11-16 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0